重新啟程

(For what it's
worth, it's never to late, or in my case, too early, to be whoever
you want to be. There is no time limit, start whenever you want. You
can change or stay the same. There are no rules to this thing. We
can make the best or the worst of it. I hope you make the best of
it. And I hope you see things that startle you. I hope you feel
things you never felt before. I hope you meet people with a
different point of view. I hope you live a life you're proud of. If
you find that you're not, I hope you have the strenght to start all
over again.)

無論是甚麼時候,成為妳想成為的人,永遠都不嫌太遲,沒有時間的限制,
當妳想停下來時就停下來。妳可以改變,或是保持原狀不變,這一切都沒有規則。
我們可以過很好的人生,或是很糟的。我希望妳過得很好。
我希望妳遇到讓妳驚喜的事情。我希望妳感受到妳從未感受到的經歷。
我希望妳遇見有著各式觀點的人們。我希望妳擁有令妳深感驕傲的人生。
如果妳覺得妳沒有,我希望妳有勇氣重新啟程。」

留言

熱門文章